Sv: Land Rover Freelander
Huff, jeg får elt vondt i meg av denne tråden. HVis det er slik at dere har et begrenset budsjett for kjøp av bil, regner jeg med at dere også har et begrenset budsjett til reparasjon av bil. Jeg husker enda hvor frustrerende det var å ha en bil som gikk i stykker igjen og igjen - og alltid var det dyre ting som røk. Vi visste aldri når bilen ville gå istykker eller hva den ville koste oss fra måned til måned. Jeg huskedr for eksempel da jeg hadde pakket bilen for å reise på flere ukers ferie til sommerhuset. Bilen var full av klær, symaskin, krukker med blomster og alt annet tenkelig og utenkelig da topplokket gikk (røyk?) bare 8 km. hjemmefra. 
Jeg ville sjekket ut driftsikkerhet og eierfornøydhet først, og så sjekket om det var plass til bilsetene. Det hjelper jo ikke å ha plass til alle ungene hvis du stadig vekk står der med havarert bil og tre barn i veikanten, liksom. 
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|