Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-12, 06:38   #94
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billige familieferier?

Vi (les: jeg) har ikke råd til å ta med ungene på dyre ferier, og er veldig glad jeg har unger som er glade i naturen, fiske, teltturer og fjellet Lykken i fjor var de vi pakket sammen og dro på fisketur, med overnatting i telt. Det gjentas også i år
Nå skal det sies at mine to er en del hos faren og besteforeldre totalt sett om sommeren, og de er ikke veldig begeistret for å reise veldig mye mer enn det, med mindre målet frister veldig

Nå skal vi til Kreta i september, vi er blitt bedt med av mine foreldre som skal feire 60-års dag. Men jeg vet vi betaler under 40 k for 7 voksne og 5 barn, selv om to av de voksne skal være der i to uker også

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat