Tråd: Drive
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-12, 12:57   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drive

Jeg har sett den Og ergrer meg fortsatt noe vanvittig over at jeg har sett Winding Refn's Valhalla Rising fra 2009 - for den ødela en god del av Drive for meg (og min mann).

Legger spoiler-tagger over teksten under, men det avslører ingenting om handling i verken Valhalla eller Drive. Men er man som meg, så vil man ikke lese noe som helst om filmer i forkant (annet enn tagline)

Problemet er at han bruker mye av de samme virkemidlene i Drive som i Valhalla Rising. MEN i Valhalla mister han fullstendig grepet og det hele blir bare patetisk. Med de virkemidlene han bruker så må det være en hårfin balansegang - noe han får til i Drive. Men når man da har sett hvordan han mislykkes med akkurat det samme i Valhalla så blir det ingen genistrek i min bok... Desverre. Så mitt råd er å se Drive og nyt den - men aldri Valhalla Rising.