Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-12, 17:55   #132
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg hadde dødd litt innvendig om jeg ikke fikk reist og opplevd verden. Jeg kunne nok ikke brukt 40-50.000 på en generisk sydenferie, med bamseklubb og all inclusive, men jeg betaler det gjerne for å bo i USA en måned, i Zambia eller Japan, kunne reise rundt, møte nye mennesker og kulturer, få impulser og nye inntrykk.

Jeg dør også om jeg ikke får oppleve verden, jeg har DE planene fremover. Reising er kjekt! Jeg tar gjerne en charter i ny og ne, men skal også ta "ordentlige" reiser, spesielt sammen med barna (jeg reiser helst ikke uten dem uansett). Bo et sted i en måned er umulig for meg med tanke på jobb, skole osv, men et par-tre uker i USA, Thailand og lignende er på tapetet.