Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-12, 20:08   #24
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har vært i Auschwitz ...

Nei, det ville jeg ikke gjort. Ene broren min var der som 15-åring og sov ikke på flere uker pga det rommet med barnesko. Jeg ville aldri i livet tatt med min nesten tiåring dit.

Jeg er åpen og ærlig overfor min eldste i fht nyheter og hun følger med og orientert. Allikevel blir gasskamre og jødeutryddelse så bestialsk og ondt at jeg vil skåne henne i ganske mange år, slik at hun kan få en hodet sitt rundt den større sammenhengen; at dette var et produkt av sin tid og et brutalt uttrykk for en følelse mange delte.