Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-12, 22:23   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bunad/festdrakt til 3-åring, gutt

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har litt lyst på "bunad"/festdrakt til yngstemann også siden eldste har. Hun har maxemilia, kjøpt på salg. Har ikke helt lyst å bruke så mye penger på en til yngste da jeg ikke tror den vil bli brukt så mange år fremover.

Er Rosenberg bunadene greie? Har skjønt at de er små i str. Min sønn er rundt 97-98 cm lang. Han har akkurat begynt med 98 i bukser og 98 evt 104 i overdeler. Hvilken str bør jeg gå for i Rosenberg da? Hvilken er finest?

Hva må jeg ut med for en Name it festdrakt til ham? Er det evt andre jeg bør se på? Har trålet finn uten å finne noe særlig i hans størrelse.

http://shop.textalk.se/no/article.ph...110&art=751852

Liker den best jeg, poden har 110 nå. Hadde det i fjor også,davar han 98 cm lang.

Cubus har også hatt fine.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat