Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-12, 23:02   #140
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes forøvrig mange av dem som ikke liker standard sydenturer uttaler seg unødvendig nedverdigende om dem som synes det er en fin familieløsning. Alle får like det de vil, men det kan ikke være nødvendig å få det til og høres ut som om man er kulturelt molbo fordi man liker et lettvint konsept. Det har ikke vært noen uttalelser av den ekstremtypen i denne tråden, men det kommer jevnlig når slikt diskuteres her inne.

Akkurat det er jeg enig med deg i, Apan! Vi er ulike og har ulike behov og preferanser. Selv er jeg veldig glad i sol, men barna har likevel ikke vært i Syden da jeg ikke helt ser for meg å dra alene med dem dit enda. Foreløpig må de klare seg med Sørlandet og Danmark.