Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-12, 07:33   #147
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Personlig syns jeg det er synd at "barnevennlig" har blitt synonymt med separate aktiviteter for barn og foreldre.

Kort svar siden jeg surfer fra iphonen, men jeg vil bare påpeke at dette ikke er en oppfatning jeg tror er gjengs. Dette må være noe du tror? Vi har vært på charter 4 ganger siden vi fikk barn, storebror har vært totalt 4 timer i type bamseklubb. Også om man velger å bruke slike tilbud fullt ut, er det veldig begrenset. Storebror har ikke hatt lyst, og det er helt ok. Jeg kjenner ingen som drar på charter fordi det er separate barneaktiviteter.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat