Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-12, 10:58   #157
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

[quote=apan;3220870]
Mitt poeng er at alle gjør som de vil, men det må kunne gå an å droppe utsagn som indikerer at de som velger charter er undermåls. Typiske sydenturer er noe mer enn det det var. Jeg synes jo det er helt vilt at noen drar unger med på fly, busser og ferjer bare for å unngå typiske sydensteder men ellers gjøre akkurat det samme, men det er jo også en prioritering.[/quote]

Sist vi var på charter tok vi da både fly og buss? Hvis du mener at folk reiser lengre og mer kronglete bare for å slippe typiske sydenstrender, tror jeg du tar feil. Jeg vil gjerne oppleve noe nytt når jeg reiser og ville aldri dradd med meg unger til til f.eks Brasil el. Cuba bare for å slippe å være på stranda (i? på?) Alcudia. Selvsagt ligger man på stranda på de ovennevnte stedene også, men der er det også utrolig mye annet interessant å finne på og se og en helt annen kultur enn det man ofte finner på typiske chartersteder. Jeg synes 40.000+ for en tur til Mallorca i fellesferien er hinsides dyrt og hadde aldri betalt det, men kunne gjerne betalt 65.000 + for en tur til Cuba.

Vi har vært på charter noen få ganger også, men bamesklubb har vi aldri benyttet oss av. Ikke av prinsippielle årsaker, det bare blidde ikke slik.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat