Tråd: Gutterom!
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-12, 19:17   #7
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gutterom!

Han er lidenskapelig opptatt av bmx, så jeg har tenkt tanken om å ha fototapet med noe som fenger ja. Evnt verdensrommet, det er også veldig spennende.
Den veggen som settes opp kommer nok til å bli kontrast fra det hvite, men ikke helt sikker på hva enda...

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg synes du kan sende den kommoden til meg.

Jeg kapret den på loppis for et par uker siden, og følte meg veldig fornøyd med det kjøpet

Men jeg er litt usikker på om jeg skal male den rød.. En dyp gråfarge kan også passe den i stilen.

Guttungen selv har ikke så sterke meninger om farger. Han foreslo selv blått, men konkluderte vel kanskje med at det ble litt kjedelig.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat