Sv: Billige familieferier?
Opprinnelig lagt inn av apan, her.
Alt under her er eksempler på trådsitater som i mitt hode er utrivelige overfor en ferieform mange ønsker og trives med. Hva er dette ekstreme ønsket om å bruke ordet helvete om andres ferier?
Ekstreme ønsket? Du har virkelig gjort det til en egen kunst å dra ting ut av proposjoner.
I samme tråd sier Mrs. Longbottom at hun gjerne hadde betalt for å slippe å dra på en av feriene jeg liker. Tar jeg meg nær av det? Nei. Tar jeg meg nær av folk sier IKEA-helvetet? Nei. Loppemarked-helvetet? Nei.
Opprinnelig lagt inn av apan, her.
Det er jo supert at man får folk til å angre på eget ferievalg ved å uttale seg nedlatende, synes jeg .
Dixie sa ikke at hun angret på grunn av nedlatende uttalelser, men fordi hun fikk opplysninger om hva all inclusive ofte gjør med lokalsamfunn. Hun sa også at hun syns det var bra å bli opplyst. Jeg syns ikke det er frekt å opplyse folk om hva masseturisme gjør med andre samfunn, men man kan selvsagt la være å beskylde de som uvitende har valgt denne ferieformen for å være egoistiske jævler. Men jeg syns faktisk ikke det er de rikes folkerett å ha en "enkel" ferie på bekostning av andre.
Jeg syns du har voldsomt såre tær i forhold til dette.