Sv: Billige familieferier?
Jeg hadde en uke på all inclusive med ungene i fjor. Det var all inclusive for alle pengene, vi var ikke utenfor hotellet en eneste gang (men nå lå hotellet midt i ingenmannsland i tillegg da, så det var ikke noe sted å dra til, om vi ikke skulle sette oss på en buss).
Det var helt storartet for ungene (vi hadde null bamseklubb, vi var på null show - som foregikk på nabohotellet), og det var helt ok for meg. Ene og alene fordi ungene koste seg, og jeg fikk lest fire bøker. Jeg hadde ikke orket å bo der en uke til. 
Jeg personlig liker best ferier hvor jeg bestiller fly og hotell for seg selv, og hvor vi har en leiebil og kan komme oss rundt litt. Jeg var i Florida en uke med ungene (6 og 11 år), og det var fineste ferien ever. 
Men folk har jo ulike preferanser, og jeg husker de to familien fra all inclusvive-turen i fjor, som synes at det var helt fantastisk å være der, og at ingenting kunne bli bedre. Jeg smilte og nikket og gadd ikke krangle på det. De var jo superlykkelige.
Chartertur er kanonenkelt, og det var derfor jeg gjorde det i fjor. En uke med alt inkludert for tre til 12000 kr, og null behov for å tenke på annet enn å komme seg til flyplassen til riktig tid, kan være gull verd i enkelte situasjoner.