Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-12, 12:12   #246
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Noe av det jeg liker minst med det jeg ser på resortene er forøvrig at en del av foreldrene bruker AI-konseptet til å "avspise" barna. "Jeg er opptatt med denne boka, kan du ikke gå og ta deg en is?" Litt sånn at man særlig bruker gratis brus og is som "aktiviteter" for ungene slik at man selv får være i fred. Det synes jeg er skikkelig ugreit. Jeg mener selvsagt ikke at dette er slik alle bruker AI-opplegget, men jeg ser at noen bruker det slik.

Jeg tror også at måten disse feriepakkene blir promotert øker aksepten blant foreldrene til å gjøre sånn du sier.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat