Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-07, 10:42   #11
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeans og tunika

Opprinnelig lagt inn av Refresh, her.

Bra med ærlige meninger
Jeg har ikke noe jeg vil "gjemme" akkurat, men med disse syltrange olabuksene som er nå om dagen så blir lårene mine formidable i forhold til leggene mine. Jeg har en svart ganske så trang bukse og den bruker jeg under lange tunikaer (da blir mine "formidable" lår skjult ), men nå har jeg lyst på noen litt kortere. Elsker tunikaer!!

Samme som meg da ca. Jeg har funnet ut at det er bedre å framheve det jeg liker framfor å skjule det jeg ikke liker. Men som Elin sier, en tunika som man ikke ser gravid ut i er nok ok.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat