Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-07, 11:24   #55
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Flaut? Nei.

Men det som forunderer meg er hvor mye SG`erne tester seg.
Mange tester seg før forventet mens - hvorfor det?

Hvis man venter til ihvertfall dagen etter forventet mens, vil man spare seg innkjøp av mange unødvendige tester.

Det er nok ikke det å spare penger som står i fokus, nei. For egen del må jeg innrömme at jeg var nysgjerrig og spent i begynnelsen, og jeg gikk på markedsföringslureriet til en test som hevdet å kunne gi svar en hel uke för forventet mens. Etter flere års slit testet jeg tidlig for evt. å kunne påvise en kjempetidlig abort (kjemisk graviditet), ettersom jeg mistenkte at forhold i livmora förte til at egget hadde problemer med å feste seg skikkelig. Jeg fikk rett, for övrig.