Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-12, 08:10   #5
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Filmer sett i 2012, den korte tråden

1. The Stand. Jeg har bare sett deler av denne serien før, men nå har vi kommet oss gjennom hele. Tror jeg skal lese boka etter hvert også siden Kings bøker alltid er bedre enn filmen.
  2. Mr. Nobody. Fikk ikke med meg starten og skjønner at det må jeg sørge for, samtidig som jeg ser filmen en gang til. Den var litt The Fountain på en måte, samtidig som den var lettere. Skal sees minst en gang til.
  3. Star Wars. Gjensyn. I bluray. Har ikke lagt meke til at droidene var så møkkete i starten før. Eller vevingen i kappen til Kenobi. Eller hvordan Han Solo lener seg på Chewbacca. Eller... Masse småtterier å få med seg mens jeg koser meg med filmen.
  4. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back. Gjensyn. Veldig hyggelig gjensyn.
  5. TRON: Legacy. Wow! Jeg skjønner godt at filmmusikken ble kommentert ekstra da filmen kom ut, for den var fantastisk godt laget og tilpasset. Jeg har sett den første filmen og synes dette faktisk er en flott oppfølger. Veldig hyggelig opplevelse.
  6. The International. Jeg likte den. Jeg likte Clive Owen. Jeg likte hele skjiten! Jay! (Trenger noe å være optimist over i dag.)
  7. Ocean's Eleven. Jeg har sett hele filmen en gang før, og siste halvdel mange, mange ganger. Moro å se hele igjen, det er så mange småting som jeg får med meg når jeg ikke trenger fokusere på plottet men kan se alle smådetaljer og få med meg alle små replikker.
  8. Star Wars: Episoden VI - Return of the Jedi. Jupp. Så har jeg sett hele serien til ende. Kost meg masse med å oppdage filmene på nytt. Se ar skuespillerne hadde blitt eldre. Fine filmen.
  9. The Lost Boys. Aldri sett filmen før, og ante egentlig ikke hva jeg skulle se for meg. Ikke annet enn at dette var noe jeg burde ha sett. Angrer ikke, til tider veldig morsom.
  10. Chuck, sesong 1. Jeg må bestille sesong 2. Når jeg har flyttet.
  11. Cowboys and Aliens. He-he-he-he. Dustekul film. Jeg kan godt se den om igjen altså. (Ja, jeg satt og sikla på baken til DC ganske mange ganger. Gosj!) Filmen fikk slakt, men som ren underholdning fungerte den glimrende for meg.
  12. Dune. Gjensyn med miniserie. En del kulisser holdt seg ikke så godt når de ble blåst opp på et større lerret, og en del skuespill irriterte meg. Historien er bra likevel.
  13. Monsters. En litt annerledes 'sci-fi'. Den er egentlig ikke sci-fi i det hele tatt, og den er ikke likt noe jeg har sett på lenge i alle fall. Det er ikke fart og action og kule dialoger, og jeg likte den veldig godt.
  14. No Strings Attached. Jeg likte den. Akkurat passe søt, akkurat passe morsom, og akkurat passe klissete for å gi meg det lille ekstra, positive dyttet. Søte karakterer.
  15. Children of Dune. En nokså ung James McAvoy som var dyktigere enn jeg husker ham. Herlig filmserie.
  16. John Carter. Herlig eventyr!
  17. From Paris with Love. Jada, joda. Litt morsom, litt kul, litt hoderystende vill. Men ikke spennende.
  18. The Eagle. Overraskende type film egentlig. Ikke ren action som jeg trodde, og jeg likte den.
  19. Kong Curling. Ikke sett denne før. Herlige karakterer!
  20. Iron Sky. Jeg koste meg. Kul film, gjennomført i forhold til språk, gjennomført herlige karakterer og kulisser og... For en fantasi!
  21. Black Swan. For en film!! Jeg er imponert over Natalie Portman - helt utrolig bra!
  22. Paradox. Serie fra BBC. Uten tekst og dårlig kvalitet - men jeg koste meg masse og vil gjerne, gjerne hatt mer.

Sist redigert av Bobbelur : 25-04-12 kl 21:44.
Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat