Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-12, 20:52   #3
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i en radius på 100 mil er det finvær de to neste dagene?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvis det er sol så er det ikke så nøye. Jeg har glemt hvordan den ser ut.
Her også. Og før det regnet det i 2 uker i strekk. Vi hadde en halv dag med sol inni der da. Det var helt fantastisk. Jeg er ikke sikker på om det er sant eller om det bare var en drøm.

3 uker i strekk med regn minst. I dag satte jeg meg på trass på verandaen iført solbriller (Ingen sol i sikte) og med ei avis mens resten av gjengen måkte lassevis med snø. Mannen hadde tatt frem hagemøbler og bordet var pyntet med påskeliljer. Etter endt måking inntok vi pølser og kakao. I mens lavet det ned med snø.
Et par naboer lo godt av oss. Orker ikke deppe over været så nå bare ler vi. For det tar bare ikke slutt. Vurderer å ta sol og late som om jeg har vært på Costa del Sol.

Sist redigert av Michelle : 05-04-12 kl 20:58.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat