Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-12, 11:16   #5
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor finner dere gleden i å gå på ski i dårlig vær?

Jeg har en mor som alltid skal ut på tur, uansett vær. Alltid. Hun har enorm glede av det, man da vi barna var små, fant ikke akkurat vi noen glede i det. Ble vi ikke med på tur fordi været var dårlig, ble ikke akkurat stemningen god. Så ut måtte vi. Hun mente det jo godt, men glemte å innse at ikke alle synes det er supert med snøen piskende i ansiktet på tur, ei heller at alle synes det er nødvendig med langtur hver dag forat det skulle være en mening med påskeferien.

På grunna av dette likte jeg ikke friluftsliv som barn, og jeg skulle bli voksen før jeg satte pris på turer igjen. Da kunne jeg jo velge selv om jeg skulle ut eller ikke. Jeg er nå veldig glad i å være ute i friluft, spesielt på fjellet, og det gjør meg heller ingenting om det blir ruskete vær på turen. Men jeg er et utpreget godværsfriluftsmenneske, og planlegger aldri langturer i drittvær.