Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-12, 11:51   #190
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2012

Januar
1.The girl with the dragon tattoo. Likte den godt. Ble spesielt positivt overraska over den nye Lisbeth Salander.
2. Shame. Fantastisk film! Gud så deilig å se noe skikkelig bra! Men trist, trist.
3. King Arthur. Tja. Jeg liker sånne historiske action-drama, så underholdende var det forsåvidt. Men ikke kjempebra akkurat.

Februar
4. Ghost Protocol. Jadda, artig den. Man får det man forventer.
5. Don Juan DeMarco. Gjensyn. Fin og søt og morsom.
6. X2. Superhelter og sånt er jo bare artig!
7. Terra Nova, sesong 1.. Øh. Tror jeg da. Fikk ikke helt med meg at den var ferdig. Småartig dinosauraction med "litt" B-seriepreg.
8. Mr. and Mrs Smith. Gjensyn. Litt artig. Litt.
9. Meet Joe Black. Ganske fin, men for lang.

Mars
10. Dexter, sesong 5. Jeg synes enda seriemord av slemme mennesker er ganske gøy.
11. Hamilton - i nasjonens interesse. Tja. Mikael Persbrandt er jo kul, og en fin Hamilton. Men jeg savnet å se en av historiene fra bøkene. Lett miks, og hvem var hun legedama egentlig? Og så var den ikke akkurat veeeldig god i seg selv. Men helt grei underholdning.
12. Pus med støvler. Har barna det bra, har jeg det bra. Sånn ca.
13. John Carter. For de som liker sånne filmer - kjempegøy.
14. Game of thrones, sesong 1. Bøkene er fantastiske, serien var fin den.
15. Sherlock, sesong 1 og 2. Jeg synes den var fin, men hadde nok skrudd forventningene i overkant opp.
16. X-Men Origins: Wolverine. Ja, jeg synes jo sånt er gøy da.
17. Sons of Anarchy, sesong 3. Jeg liker denne serien veldig godt. Det var et til tider noe komplisert plott, men jeg skjønte det til slutt.
18. Lilyhamer. Jeg koste meg jeg.

April
19. Hugo. Veldig vakker, men noe langdryg.
20. The hunger games. Jeg har ikke lest bøkene, og hadde bare en vag formening om hva den handlet om. Jeg ble positivt overraska. Helt knall fjortisfilm, og severdig for voksne også.