Filmer og serier sett i 2012 (de to første sesongene så jeg halvparten av i 2011):
Januar:
1. Supernatural, sesong 6: Jeg elsker Supernatural. Elsker. 
2. Livvaktene, sesong 1 & 2: Dansk krim. Veldig bra!
3. Set up (dvd, Bruce Willis): Kjeeedelig. Selv ikke Bruce gjorde denne severdig.
4. Irena Sendler (dvd, Anna Paquin): Flott film om en fantastisk dame! Må sees!
5. Jegerne 2 (dvd, Rolf Lassgård, Peter Stormare): Helt grei krim.
6. Alvin og gjengen 3 (kino): Barnefilm, så den med de tre yngste som likte den godt. Jeg kunne styre min begeistring...
7. After.Life (dvd, Liam Neeson): Jeg liker Liam men denne filmen var en skuffelse.
8. Single white female (TV): Hyggelig gjensyn med spennende film!
9. Horrible Bosses (dvd, Kevin Spacey, Jennifer Aniston): Denne var morsom! 
10: Trespass (dvd, Nicole Kidman, Nicolas Cage): Vel... Actionfilm. Litt spennende, mest dum.
11. Death at a funeral (tv, Chris Rock): Gjensyn med passelig morsom film.
12. Bad Teatcher (dvd, Cameron Diaz): Gjensyn. Jeg digger denne! Morsom!
13. The Gift (dvd, Cate Blanchett): Gjensyn dette også. Thriller som jeg liker veldig, veldig godt.
14. Abduction (dvd, Taylor Lautner): Denne var spennende! Ble positivt overrasket.
15. What lies beneath (dvd, Harrison Ford, Michelle Pfeiffer: Gjensyn med spennende thriller fra 2000. Liker den godt!
16. Horrible Bosses (dvd, Kevin Spacey, Jennifer Aniston: Så denne en gang til i går sammen med 15-åringen. Moro, moro! 
17. Don't be afraid of the dark (dvd, Katie Holmes): Dustefilm.
18. Livet er en sclager (tv, Helena Bergstrøm):Gjensyn med Fineste filmen! 
19. Sykt lykkelig (tv, Agnes Kittelsen): Oh my. Enda en norsk møkkafilm.
Februar:
20. I am number four (dvd, Alex Pettyfer): Action/Sci-fi. Egentlig ikke min type film, men den var ganske spennende. Likte den.
21. Politiskolen (tv, Steve Guttenberg): Komedie, gammel og god. Digger denne!
22. John Tucker must die (dvd, Jesse Metcalfe): Joda, litt morsom. Litt.
23. Jernkvinnen (kino, Meryl Streep): Jeg likte denne kjempegodt.
24. Babycall (dvd, Kristoffer Joner, Noomi Rapace): Underlig film. Litt spennende, mest rar.
Mars:
25. The Company Men (dvd, Ben Affleck
) : Elsker Ben men filmen var bare helt grei. Ble litt skuffet over et par ting og det hele ble litt langdrygt.
26. Call the midwife (serie, Vanessa Redgrave, Jessica Raine): Fantastisk serie om jordmorliv i London på 50-tallet. 
27. Barnepiken (dvd, Emma Stone): Nydelig og rørende film. 
28. NOKAS (dvd, Tov Sletta): Joda, sikkert helt grei. Litt rotete filmet.
29. Diary of a wimpy kid (dvd, Zachary Gordon): Søt film men liker boka bedre.
April:
31. Contagion (dvd, Kate Winslet): Egentlig en ganske skremmende film om virusutbrudd men den ble litt for langdryg.
32: Änglagård (dvd, Helena Bergstrøm): Gjensyn med koselig film. En perle! 
33. Änglagård, sommeren etter (Helena Bergstrøm): Nydelig film!
34. Änglagård, alle gode ting er tre (dvd, Helena Bergstrøm): Kjempesøt denne også.
35. Paranormal Activity 3 (dvd): Kjempeskummel. Jeg begriper ikke hvorfor jeg ser disse filmene!
36. Straw dogs (dvd, James Marsden, Kate Bosworth): Joda, helt grei actionfilm.
37. Broen (serie, dvd, Kim Bodnia): Knallbra svensk/dansk krimserie.
38. Horrible Bosses (dvd, Kevin Spacey, Jennifer Aniston): Jada, måtte se den igjen. Jeg synes den er så morsom!
39. Til siste hinder (dvd): Søt hestefilm. Som gammel hestejente liker jeg sånt.
40. Jeg fatter ikke hvordan hun får det til (dvd, Sarah Jessica Parker): Joda, severdig nok. Litt småkjedelig. Boka er mye bedre!
41. Crazy, stupid love (dvd, Julianne Moore, Emma Stone): Hm. Litt søt. Grei nok som enkel lørdagsunderholdning.
Mai:
42. The awakening (dvd, Rebecca Hall): Spennende og fin til spøkelsesfilm å være. Likte den.
43. Dream House (dvd, Daniel Craig): Uspennende og forutsigbar.
44. Game of thrones (serie, dvd): Fantastisk. Jeg er hekta!
45. Captain America (dvd, Chris Evans): Joda, helt grei. Ungene elsket den!
46. The Net (dvd, Sandra Bullock): Gjensyn med en egentlig veldig ok film.
47. Needful things (dvd, Max Von Sydow): Gjensyn. Denne er bra - spennende!
48. The Twilight Saga - Breaking Dawn - Part 1 (dvd, Kristen Stewart): Ikke noe for meg, men greit å ha sett den.
Juni:
49. Murder by numbers (dvd, Sandra Bullock): Gjensyn med helt grei film. Liker Sandra.
50. Intruders (dvd, Clive Owen): Passelig skummel, likte denne.
51. Frustrerte fruer, sesong 1 - sett med 16-åringen. Elsker!
52. Frustrerte fruer, sesong 2 - sett med 16-åringen- Vi koser oss!
53. Frustrerte fruer, sesong 3 - fruene skuffer ikke!
Juli:
54. Frustrerte fruer, sesong 4 - vi koser oss fortsatt! 16-åringen er ikke lei!
55. Camilla Läckbergs Stenhuggeren (dvd): Boka er mye bedre men filmen var helt ok.
56. Dreamer (dvd, Dakota Fanning, Elisabeth Shue): Herlig, herlig "hestefilm" med happy ending. Elsker!
57. Little Fockers (dvd, Dustin Hoffman): Den dårligste filmen jeg har sett på veldig, veldig lenge. Grøsser enda.
58. The Grey (dvd, Liam Neeson): Nei, jeg vet ikke... Spennende, men jeg vet ikke helt hva jeg synes. Likte ikke slutten.
59. The Borgias (serie, dvd, Jeremy Irons): Spennende serie! Gleder meg til sesong 2.
60. Frustrerte fruer, sesong 5 - herlig! Må få kjøpt sesong 6. Moro at tenåringen liker fruene minst like godt som meg.
61. Istid 4 (kino): Nei, jeg var ikke veldig imponert, men Bestemoren var festlig. Ungene likte filmen godt.
62. Step Up (dvd): Søt dansefilm!
63. Dirty Dancing (dvd, Patrick Swayze): Gjensyn med den Fineste Filmen.
64. My friend Flicka (dvd): Fiiine hestefilmen!
65. Flicka 2 (dvd): Ikke fullt så fine hestefilmen.
August:
66. Frustrerte fruer, sesong 6: Vi koser oss fortsatt med fruene!
67. The woman in black (dvd, Daniel Radcliffe): Spennende spøkelsesfilm med dum avslutning.
68. Step up 2: The Streets (dvd, Robert Hoffman, Briana Evigan): Joda, masse kul dansing!
69. Then she found me (dvd, Helen Hunt, Colin Firth): Søt film men veldig forutsigbar og ganske tam.
70. Step Up 3D (dvd, Sharni Vinson, Rick Malambri): 16-åringen er på dansefilmkjøret og jeg henger på! Syltynn story, kul dansing.
71. ROME, sesong 1 & 2 (dvd, Kevin McKidd, Ray Stevenson, Polly Walker): Fantastisk!
72. The Hunger games (dvd, Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson) : Kjempespennende! Noe av det bedre jeg har sett på lenge
September:
67. Kompani Orheim (dvd, Kristoffer Joner): Nei, altså... Hva skal man si?
68. Point Break (dvd, Patrick Swayze): Herlig gjensyn!
69. The Expendables (dvd, Sylvester Stallone): Næh, ikke noe særlig. Skuffende.
Oktober: