Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-12, 12:12   #8
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer sett i 2012, den korte tråden

Filmer og serier sett i 2012 (de to første sesongene så jeg halvparten av i 2011):

Januar:

1. Supernatural, sesong 6: Jeg elsker Supernatural. Elsker.
2. Livvaktene, sesong 1 & 2: Dansk krim. Veldig bra!
3. Set up (dvd, Bruce Willis): Kjeeedelig. Selv ikke Bruce gjorde denne severdig.
4. Irena Sendler (dvd, Anna Paquin): Flott film om en fantastisk dame! Må sees!
5. Jegerne 2 (dvd, Rolf Lassgård, Peter Stormare): Helt grei krim.
6. Alvin og gjengen 3 (kino): Barnefilm, så den med de tre yngste som likte den godt. Jeg kunne styre min begeistring...
7. After.Life (dvd, Liam Neeson): Jeg liker Liam men denne filmen var en skuffelse.
8. Single white female (TV): Hyggelig gjensyn med spennende film!
9. Horrible Bosses (dvd, Kevin Spacey, Jennifer Aniston): Denne var morsom!
10: Trespass (dvd, Nicole Kidman, Nicolas Cage): Vel... Actionfilm. Litt spennende, mest dum.
11. Death at a funeral (tv, Chris Rock): Gjensyn med passelig morsom film.
12. Bad Teatcher (dvd, Cameron Diaz): Gjensyn. Jeg digger denne! Morsom!
13. The Gift (dvd, Cate Blanchett): Gjensyn dette også. Thriller som jeg liker veldig, veldig godt.
14. Abduction (dvd, Taylor Lautner): Denne var spennende! Ble positivt overrasket.
15. What lies beneath (dvd, Harrison Ford, Michelle Pfeiffer: Gjensyn med spennende thriller fra 2000. Liker den godt!
16. Horrible Bosses (dvd, Kevin Spacey, Jennifer Aniston: Så denne en gang til i går sammen med 15-åringen. Moro, moro!
17. Don't be afraid of the dark (dvd, Katie Holmes): Dustefilm.
18. Livet er en sclager (tv, Helena Bergstrøm):Gjensyn med Fineste filmen!
19. Sykt lykkelig (tv, Agnes Kittelsen): Oh my. Enda en norsk møkkafilm.

Februar:

20. I am number four (dvd, Alex Pettyfer): Action/Sci-fi. Egentlig ikke min type film, men den var ganske spennende. Likte den.
21. Politiskolen (tv, Steve Guttenberg): Komedie, gammel og god. Digger denne!
22. John Tucker must die (dvd, Jesse Metcalfe): Joda, litt morsom. Litt.
23. Jernkvinnen (kino, Meryl Streep): Jeg likte denne kjempegodt.
24. Babycall (dvd, Kristoffer Joner, Noomi Rapace): Underlig film. Litt spennende, mest rar.

Mars:

25. The Company Men (dvd, Ben Affleck ) : Elsker Ben men filmen var bare helt grei. Ble litt skuffet over et par ting og det hele ble litt langdrygt.
26. Call the midwife (serie, Vanessa Redgrave, Jessica Raine): Fantastisk serie om jordmorliv i London på 50-tallet.
27. Barnepiken (dvd, Emma Stone): Nydelig og rørende film.
28. NOKAS (dvd, Tov Sletta): Joda, sikkert helt grei. Litt rotete filmet.
29. Diary of a wimpy kid (dvd, Zachary Gordon): Søt film men liker boka bedre.

April:

31. Contagion (dvd, Kate Winslet): Egentlig en ganske skremmende film om virusutbrudd men den ble litt for langdryg.
32: Änglagård (dvd, Helena Bergstrøm): Gjensyn med koselig film. En perle!
33. Änglagård, sommeren etter (Helena Bergstrøm): Nydelig film!
34. Änglagård, alle gode ting er tre (dvd, Helena Bergstrøm): Kjempesøt denne også.
35. Paranormal Activity 3 (dvd): Kjempeskummel. Jeg begriper ikke hvorfor jeg ser disse filmene!
36. Straw dogs (dvd, James Marsden, Kate Bosworth): Joda, helt grei actionfilm.
37. Broen (serie, dvd, Kim Bodnia): Knallbra svensk/dansk krimserie.
38. Horrible Bosses (dvd, Kevin Spacey, Jennifer Aniston): Jada, måtte se den igjen. Jeg synes den er så morsom!
39. Til siste hinder (dvd): Søt hestefilm. Som gammel hestejente liker jeg sånt.
40. Jeg fatter ikke hvordan hun får det til (dvd, Sarah Jessica Parker): Joda, severdig nok. Litt småkjedelig. Boka er mye bedre!
41. Crazy, stupid love (dvd, Julianne Moore, Emma Stone): Hm. Litt søt. Grei nok som enkel lørdagsunderholdning.

Mai:

42. The awakening (dvd, Rebecca Hall): Spennende og fin til spøkelsesfilm å være. Likte den.
43. Dream House (dvd, Daniel Craig): Uspennende og forutsigbar.
44. Game of thrones (serie, dvd): Fantastisk. Jeg er hekta!
45. Captain America (dvd, Chris Evans): Joda, helt grei. Ungene elsket den!
46. The Net (dvd, Sandra Bullock): Gjensyn med en egentlig veldig ok film.
47. Needful things (dvd, Max Von Sydow): Gjensyn. Denne er bra - spennende!
48. The Twilight Saga - Breaking Dawn - Part 1 (dvd, Kristen Stewart): Ikke noe for meg, men greit å ha sett den.

Juni:

49. Murder by numbers (dvd, Sandra Bullock): Gjensyn med helt grei film. Liker Sandra.
50. Intruders (dvd, Clive Owen): Passelig skummel, likte denne.
51. Frustrerte fruer, sesong 1 - sett med 16-åringen. Elsker!
52. Frustrerte fruer, sesong 2 - sett med 16-åringen- Vi koser oss!
53. Frustrerte fruer, sesong 3 - fruene skuffer ikke!

Juli:

54. Frustrerte fruer, sesong 4 - vi koser oss fortsatt! 16-åringen er ikke lei!
55. Camilla Läckbergs Stenhuggeren (dvd): Boka er mye bedre men filmen var helt ok.
56. Dreamer (dvd, Dakota Fanning, Elisabeth Shue): Herlig, herlig "hestefilm" med happy ending. Elsker!
57. Little Fockers (dvd, Dustin Hoffman): Den dårligste filmen jeg har sett på veldig, veldig lenge. Grøsser enda.
58. The Grey (dvd, Liam Neeson): Nei, jeg vet ikke... Spennende, men jeg vet ikke helt hva jeg synes. Likte ikke slutten.
59. The Borgias (serie, dvd, Jeremy Irons): Spennende serie! Gleder meg til sesong 2.
60. Frustrerte fruer, sesong 5 - herlig! Må få kjøpt sesong 6. Moro at tenåringen liker fruene minst like godt som meg.
61. Istid 4 (kino): Nei, jeg var ikke veldig imponert, men Bestemoren var festlig. Ungene likte filmen godt.
62. Step Up (dvd): Søt dansefilm!
63. Dirty Dancing (dvd, Patrick Swayze): Gjensyn med den Fineste Filmen.
64. My friend Flicka (dvd): Fiiine hestefilmen!
65. Flicka 2 (dvd): Ikke fullt så fine hestefilmen.

August:

66. Frustrerte fruer, sesong 6: Vi koser oss fortsatt med fruene!
67. The woman in black (dvd, Daniel Radcliffe): Spennende spøkelsesfilm med dum avslutning.
68. Step up 2: The Streets (dvd, Robert Hoffman, Briana Evigan): Joda, masse kul dansing!
69. Then she found me (dvd, Helen Hunt, Colin Firth): Søt film men veldig forutsigbar og ganske tam.
70. Step Up 3D (dvd, Sharni Vinson, Rick Malambri): 16-åringen er på dansefilmkjøret og jeg henger på! Syltynn story, kul dansing.
71. ROME, sesong 1 & 2 (dvd, Kevin McKidd, Ray Stevenson, Polly Walker): Fantastisk!
72. The Hunger games (dvd, Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson) : Kjempespennende! Noe av det bedre jeg har sett på lenge

September:

67. Kompani Orheim (dvd, Kristoffer Joner): Nei, altså... Hva skal man si?
68. Point Break (dvd, Patrick Swayze): Herlig gjensyn!
69. The Expendables (dvd, Sylvester Stallone): Næh, ikke noe særlig. Skuffende.

Oktober:

When tomorrow comes

Sist redigert av Embriksmamma : 05-10-12 kl 20:07.
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat