Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-12, 23:43   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frem fra glemselen

Opprinnelig lagt inn av C.D, her.

Det samme gjaldt å strekke meg for å henge opp klær feks, da kunne babyen løsne.

Den der er det noen forskjellige varianter av. Min venninne fikk beskjed av sin svigermor om at hun ikke måtte strekke seg for å feks. vaske vinduer, for da kunne babyen bli hengt i navnesnora. Dsjis.

Selv har jeg bare fått disse typiske "rådene" om at bilsete til babyer er overhysterisk (man kan bruke vognbagen, og den står selvsagt helt fint selv om den står løst i setet), at MME er overhysterisk (man bruker da helmelk slik de alltid gjorde før - og overlevde) osv.