Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-12, 23:56   #8
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holdbarhet på hvitevarer

Jeg er ikke sikker på hvor gammelt kjøleskapet mitt er, men minsten blir 10 år i juni og vi kjøpte det noen år før han ble født.
Komfyr, micro og oppvaskmaskin er 10 år til sommeren. Det ble kjøpt samtidig med kjøkkeninnredningen og vi bygde på og kjøpte nytt kjøkken når minsten ble født.
(anbefales ikke egentlig)
Vaskemaskinen min er bare 3 år, den forrige tok kvelden etter 15 år i tjenesten.
Tørletrommelen min er rundt 12 år.
Platetoppen min er bare 4 år og har en sprekk so. Går tvers over hele greia, men den fungerer og blir ligende til den ikke vil mer.

Innser at jeg nok får litt utgifter på hvitevarer etter hvert.
Trodde oppvaskmaskinen min hadde tatt kvelden for et par år siden, ting ble jo ikke rent. Men det viste seg at den som fører vannet ned til den nederste propellen hadde løsnet. Den hopper fortsatt av med jevne mellomrom eller sitter dårlig, så den må sjekkes og evnt dyttes på plass etter hver vask.

Den store fryseren min er over 20 år gammel.
Husker ikke hvor lenge mamma og pappa hadde den før vi kjøpte huset, men de hadde hatt den i noen år allerede da og det er over 17 år siden.