Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-12, 00:58   #3
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett "The Pacific"

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Vi så "The Pacific" først og deretter så vi "Band of Brothers". Det er to nokså ulike serier egentlig. Veldig bra begge to, men i Pacific så er det ikke sånn at vi får følge de samme soldatene som er i samme kompani hele veien. Vi følger litt ulike. Jeg tror kanskje det er det som får de fleste til å si at Band of Brothers var best.

Ah, OK. Ja, jeg kan tenke meg at det blir en veldig forskjellig opplevelse, da. Takk. Tror nok at vi kjøper "The Pacific" også, men tar nok en pause mellom de to. Når det ikke er noen direkte sammenheng kan det være greit å se litt annet innimellom