Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-12, 22:53   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats

Skole er obligatorisk. Frivillig innsats for arrangementer i nærmiljøet er frivillig. Jeg tror jeg hadde blitt litt trassig dersom jeg ble satt opp på ei arbeidsliste i forbindelse med 17. mai eller et annet arrangement uten å bli spurt, jeg står fritt til å reise bort den dagen om jeg vil. Har man sagt ja til å være foreldrekontakt eller sitte i en kommite blir det noe annet, men jeg er ikke "medlem i skolens 17.mai-feiring" fordi jeg har skolebarn. Så ja, jeg synes det er helt greit å ikke stille om man ikke deltar. Om man deltar har man vel et slags moralsk ansvar for å ta sin del.

Hos oss spør vi folk om de kan stille. Det er aldri problemer med å få folk.