Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-12, 23:54   #40
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats

Opprinnelig lagt inn av Penelope, her.

Jeg ser at mange har forståelse for fritak fra forberedelser til et arrangement man selv ikke vil delta på. Jeg ser den.
Personlig klarer jeg likevel ikke helt å se hvor vanskelig det skal være å ta i mot kaker eller gevinster e.l. som andre foreldre leverer inn dagen før dagen.

Jeg synes Katta illustrerte det bra lenger opp: hva om det hadde vært et arrangement i regi av kirken/synagogen/Vigrid/Ottar (eventuelt stryk og sett inn det som måtte provosere mest). Ville det fortsatt være opplagt at man skulle delta på forberedelsene?

Disclaimer: Nei, jeg sammenligner ikke 17. mai-komiteens arbeid med Vigrid. Jeg sier heller ikke at det er like ille å delta i en gudstjeneste som å delta på Vigrids landsmøte. Jeg bare prøver å illustrere et poeng. Blablabla.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat