Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 09:21   #62
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats

Jeg er enig med alle som mener at slike ting er en del av det å ha barn. Hos oss er det FAU som arrangerer 17.mai, og det er den viktigste inntektskilden til FAU. Det kommer alle barn til gode og selv om jeg ikke synes det er toppen av lykke å rusle rundt i skolegården på formiddagen 17. mai, så synes pøbelprinsessen det er gøy, og det skaper tilhørighet til skolen og nærmiljøet. Hos oss er det slik at mange som ikke har skolebarn har som tradisjon å komme på skolen, gå i toget og høre på 17.mai-talene.

Jeg synes at folk som skal reise bort bør bidra med andre ting, for eksempel levere kaker eller være med på sjauing i forkant.
Vår pøbeprinsesse skal spille i korpset for første gang i år, og hun gleder seg veldig.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat