Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 10:05   #76
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Hvis man til vanlig benytter seg av arrangementet på skolen på 17. mai så synes jeg man bør stille opp på en eller annen form for dugnadsarbeid, selv om man tilfeldigvis ikke er til stede akkurat det året som man har unger på det trinnet som har ansvar for feiringen. Men om man stort sett aldri er med og feirer dagen på det arrangementet så har man all rett til å si at man ikke deltar, uansett hvilken årsak det er til at man ikke feirer der. Det er noe med at man gir og får, og det er i mine øyne ikke greit om man bare får men ikke er villig til å gi noe tilbake.

Dette er jeg helt enig i. Overskuddet går hos oss til fellesskapet, så man er med å bidra til dette også. Man bidrar ikke bare til arrangementet.