Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 10:36   #86
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg synes det er snylting når barnet deres da vil være med på det som gjøres felles av klassen etterpå for de pengene som er samlet inn. Alle får delta.

Hvis det er innsamling til klassetur, så er det noe litt annet, og da kan man kanskje finne på en annen måte de kan bidra til dette. Det jeg snakket om, var at jeg ikke synes det er snylting å ikke bidra til et arrangement man ikke deltar på (mens det er snylting å delta på 17. mai-arrangementet, men nekte å være med på jobben).

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Akkurat 17. mai feiring, strider det i mot i så mange religioner da? Da får de la være å få fridag den dagen også da.

Som flere har sagt, så feirer ikke Jehovas Vitner 17. mai (og heller ikke fødselsdager eller andre "ikkereligiøse" festdager). Og for noe tøys ang. fridag - det er da ikke noe krav at man er kristen for å få fri første juledag eller i påskehelgen, dette er offentlige fridager som alle i Norge får.