Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 10:54   #9
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats

Jeg er enig med bai her. Jeg synes det skulle bare mangle at man respekterer andres reservasjoner i forhold til deres religion. Hvis kravet går på tvers av gjensidig respekt, jfr eksempelet om kvinnesyn, er det en annen sak. Det er derimot ikke det minste respektløst å ikke bidra til 17. mai, eller et hvilket som helst annet arrangement, som man ikke engang deltar på fordi det går på tvers av ens religiøse overbevisning. Jeg er enig i at hvis arrangementet også har som formål å tjene penger til hele klassens gode må man prøve å finne løsninger som gjør at ikke noen ender opp som snyltere.
Jeg synes også det er litt skremmende at enkelte ikke ser problemet med å tro at de har rett til å bestemme om andres religion er akseptabel eller ikke.