Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 11:05   #95
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg kan respektere at noen ikke feirer 17. mai, men de får uansett stille opp når det gjøres en dugnadsjobb for klassen og goder til dem, selv om de ikke er med den dagen. Eller så får de finne på et annet arrangement selv sånn at det kan samles inn like mye penger.

Jeg regner med at den praksisen gjelder for deg også den dagen du har fått sydenferie i gave av sjefen akkurat den helga skolekorpset har loppemarked? Klart ungen din ikke får bli med på korpstur da - dere har jo ikke bidratt.

Dette blir litt for mye øye for øye, tann for tann, etter min smak. Vi hadde samme diskusjon når det gjaldt klassekassa til minstemann. Det var flere foreldre som reagerte på at barna til de foreldrene som ikke betalte inn til klassekassa også fikk glede av pengene. Jeg ble rimelig satt ut. Jeg betaler vel ikke inn 200 kroner i året for at de 200 kronene skal være øremerket min sønn, da hadde man ikke trengt noen klassekasse. Da kan vi begynne med inngangspenger i stedet.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat