Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 11:17   #99
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har ikke noen kjepphest på akkurat 17. mai jeg heller altså. :forsikrer:

Men jeg har en kjepphest som er rimelig stor i forhold til at religion som trumfkort er lite gyldig. Man kan få respekt for behov som utgår fra religion, men det er at et resultat av gjensidig tillt og respekt. Ikke av at religion utløser et krav som skal innfris som en trumf.

Jeg hadde skjønt slik argumentasjon i sammenhenger der det var snakk om ting som betød noe: kjønnslemlestelse, kvinneundertrykking, flerkoneri, tvangsgifte og hva har du. Men her snakker vi om folk som ikke ønsker å delta på et frivillig arrangement, i regi av foreldrene ved en skole.

Selvsagt er det greit at folk lar være å bidra til et arrangement de aldri har deltatt på og ikke kommer til å delta på i fremtiden, fordi det strider mot deres overbevisning. Hvor er egentlig problemet i denne saken?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat