Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 12:04   #108
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg sitter fascinert og leser og lar meg skremme over manglende kunnskap, manglende respekt, egoisme og fullstendig idioti, og tenker her og der "møkkafolk".

Bygdedyr? Pføy. Det har tydeligvis forplantet seg langt utenfor bygdegrensene.

:eitrende provosert:

Ler godt, men er faktisk litt enig også. Jeg har alltid vært en som har bidratt mye både her og der. Nå er helsa mi skranten, og vi snylter som bare det et par år. Etterpå håper jeg å kunne bidra så det monner en stund igjen.

Jeg ser det som en selvfølge å stille opp i egenskap at jeg har barn på skolen, jeg ser det som en selvfølge at de som har overbevisninger som umuliggjør deltakelse på slike feiringer, slipper å stille opp - og at alle dem som bare ikke har så lyst stiller opp likevel. Jeg vet at tvang er umulig, men mener at det heller ikke burde være nødvendig all den tid de fleste mennesker er så fornuftige at de forstår at man må stille opp i løpet av barnas barndom.

Jeg rister på hodet av dem som ikke kan unne barn av foreldre som av en eller annen grunn ikke evner/greier/gidder å stille opp, likevel å være med på fellesarrangementer. Kjære vene, det må da være det minste vi kan stille opp med for barn som kanskje ikke har det så lett.

Edit: Med barn som kanskje ikke har det så lett, sikter jeg ikke spesifikt til JV-barn, men heller til dem som har foreldre som ikke evner å stille opp pga manglende helse eller andre problemer.

Sist redigert av oslo78 : 12-04-12 kl 12:22.
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat