Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 12:11   #16
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Postens nye størrelsesregler

Nå har jeg klippet meg selv i papp en sånn målegreie med hull som Posten bruker. Jeg testet den på alle pakkene mannen prøvde sende igår. To av dem gled rett inn, de to andre gikk inn med et lite dytt (dvs at de er akkurat 2 og 7 cm). Jeg får jo håpe det var de to siste de avviste i det minste (han ble så sur at han gikk igjen med alle ), men likevel synes jeg det er helt sprøtt. Vel, jeg har repakket de to siste, og er snart på vei til Posten for å sende dem - jeg har MED MEG mitt nye pappmål og trekker det opp hvis jeg ikke får sendt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat