Sv: Bursdag på Gigagøy o.l.
Ja, du sier noe Tally.
Siden det tross alt er 40 min kjøring hver vei, tenker jeg at da kan man like gjerne sitte der. Og den som kjører, den kjører liksom.
Jeg kan selvfølgelig snakke med de andre foreldrene. Ikke noe problem. Vel, sett bort ifra at jeg hører dårlig så jeg bruker høreapparat. I den settingen der vil det være vanskelig å føre en normal samtale mer enn en-til-en. Også har jeg Tinnitus, og den vil jo forverres for en periode. Det er nå så...
Mannen jobber hele helgen, og eldste skal på dommerkurs fredag kveld og lørdag. Så ja, jeg har litt arrgh-approach i utgangspunktet.
Vi pleier normalt sett ikke å følge pompen i bursdag nei. Det skulle tatt seg ut. Men siden det er så langt å kjøre, og det er søndag, har man ikke så innmari mange alternativer heller. Og mtp sko problematikken må jeg evt være sikker på at den han kjører med klarer å få han til å ta de på, og evt forklare for personalet hvorfor han må ha de på.
Også må jeg snakke med mor til bursdagsbarnet. Pompen er skrekkelig kresen, og spiser ikke alt som sto på menyen for å si det sånn. Jeg aner jo ikke hvilken av de pakkene de har valgt heller. Også drikker han ikke brus, så de må ha et alternativ til drikke.