Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 20:14   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lampe som dimmeren ikke virker på - fikse sjæl?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg har samme lampe med samme problem. Jeg har prøvd å bytte sikring og det er det ikke. Brukte du den dimmeren som Mauser linket til? Og ny ledning eller samme ledning? :vurderer å late som om jeg er elektriker:

Den dimmeren Mauser linket til ja
Jeg knotet litt og det virket ikke da jeg hadde byttet dimmeren, så da ble jeg sur og skiftet likså godt ledningen til støpslet og selve støpslet også. Sånn siden jeg nå uansett hadde kjøpt det og, tilfelle rottefelle. Og da fungerte det så fint atte. Så det _kan_ hende det var støpslet som var gåent og ikke dimmeren, samtidig _kan_ det jo hende jeg knota det til så det ikke ble skikkelig kontakt elns i den nye dimmeren elns på første forsøk.

Jeg får kjøpe meg en sånn wire cutter ved neste anledning, tenker jeg. Eller høre om lillegutt kan sno en for meg i garasjen til eksen, han har da visst nok av dem (det var spøk, sånn hvis noen lurte, jeg ber ikke lillegutt om det)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat