Okei. Embrace yourself. Jeg er utålmodig (men lat og sjuskete), så jeg kan ikke bare rydde ett skap på badet når jeg først skal i gang. Alle hotspotsene på badet på en gang altså. Badet er lite, men det er fryktelig rotete! Here goes. Langskapet der jeg har håndklær. Der er det et par kurver som skal bort. I dem ligger det bleier og sånne ting. Mine slutta med bleier for to år siden ... Skapet ved siden av speilet. Der hadde jeg nettopp et raid, men det kan sikkert raides igjen. Dessuten kan døra med fordel lukkes litt oftere. Hylla under skal definitivt få seg en omgang rydd og kast. Skapet under vasken. Der mangler det ei hylle, så der blir det kaos bare fordi det er enkelt å slenge ting inni der. Vurderer noen plastesker med lokk av ymse størrelser til oppbavering av toalettmapper, neglelakker, hårklippemaskin etc. Men alle disse skapene kan jo lukkes. Ute av syne ute av sinn. Den virkelige bøygen er kleskassa min. Den var ment som en mellomstasjon for nattøy og klær som er brukt man kan brukes igjen. Problemet er jo bare at det er så mye annet dill oppi der. Som dere ser er det ikke plass til at håndkledet kan henge engang. Og dette var bare badet, folkens!