Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 22:43   #147
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats

Jeg synes egentlig det må være lov til å ha de tradisjonene man selv ønsker 17. mai også. Hvis tradisjonen er at man feirer hos besteforeldre eller med piknik i skogen med slekta synes jeg det må være greit også, kanskje med unntak av akkurat det året klassen har hovedansvar og får pengene. Jeg synes ikke det skal være en definert norm for hvordan man må bidra i nærmiljøet fordi man bor der og har unger på skolen. Hvis det ikke er mange nok som ønsker å bidra får man heller ha et mindre arrangement. Jeg ser ikke noe poeng i å tviholde på tradisjoner som ikke betyr så mye for mange og som egentlig oppleves som mest stress.

(For ordens skyld - dette er teorien. I praksis er vi de som alltid stiller opp. Og ja, det er de samme foreldrene hver gang, sånn er det bare. De samme som også står i bua på fotballcuper og sitter i korpsstyret. Og sitter i fau. Sånn er det visst bare tror jeg. Men jeg opplever ikke det som negativt, jeg synes faktisk det er ganske sosialt og ok å jobbe praktisk sammen med andre foreldre.).