Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-12, 11:56   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 22
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Hvordan vil du motta informasjon?

Verdens beste fastlege skal pensjonere seg, og trapper nå ned. Det har ført til at fastlegekontoret har delt listen, og sendt ut informasjon om ny fastlege (som skal overta praksisen, journalen og kontoret) til de det gjelder.

I går satt jeg på kontoret og overhørte 10-12 samtaler fra frustrerte pasienter som var skuffet over måten dette var gjort på. Legesekretæren var relativt oppgitt over samtalene, og selv om jeg selvsagt ikke hørte hva som ble sagt i den andre enden, forstod jeg at dette brevet som var sendt ut trolig ikke var tilstrekkelig.

Hvordan skal man informere om ting som kan oppleves negativt/ubehagelig? Eller hvordan foretrekker du å få vite slike ting? :nysgjerrig:

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat