Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-12, 12:11   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vil du motta informasjon?

Det er jo regler i forhold til dette med fastleger, man får et brev fra helfo med informasjon, og sånn er det jo bare. Her var det en av fastlegene som hadde for mange pasienter og mange ble tvangsflyttet til en annen ( i mine øyne; mye dyktigere lege), og det var stor oppstandelse for hvordan dette skjedde. Og det hadde sikkert vært bedre om denne legen i større grad hadde kunnet bestemme hvem som skulle flyttes og valgt de pasientene som brukte han minst, istedet for at helfo bare plukket bort det antallet pasienter som måtte over til en annen lege.

Om jeg hadde verdens beste fastlege så ville jeg jo blitt lei meg dersom jeg ikke fikk ha vedkommende lengre, men jeg ville nok ikke reagert på fremgangsmåten så lenge spillereglene var fulgt.