Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-12, 12:22   #5
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vil du motta informasjon?

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Da legen min gikk av, mener jeg at jeg fikk et brev hvor det sto at hun sluttet, og at jeg var tildelt ny lege fra en viss dato. Og hvordan jeg skulle gå fram dersom jeg ønsket å bytte til en annen. Det var vel i grunnen nok for meg, jeg ser ikke helt hvor mye annet man trenger å vite?

Enig der.

Nå er det engang slik at noen mennesker klager på alt. Det er ikke sikkert at disse du hørte på telefonen hadde noen grunn til å være misfornøyd med informasjonen de hadde fått. Dessuten, hva skal man gjøre? Leger må få slutte i jobben sin de som alle andre. Så lenge man får tildelt ny fastlege (og det får man jo) og ellers har samme rett som tidligere til å bytte om man ikke er fornøyd så har i grunnen alt foregått slik det skal.