Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-12, 19:13   #28
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vil du motta informasjon?

Han kunne jo kalle inn til kaffe og kaker en ettermiddag. Arrangere en avskjedsfest for seg selv.

Men sånn helt seriøst, så lurer jeg på om slike reaksjoner kan komme fra "hvem som helst" eller om relasjonen til fastlegen kan bety svært mye for for eksempel ensomme mennesker? Vi vet jo at det finnes folk som er rimelig alene på denne jord, og fastlegen kan kanskje være den viktigste relasjonen de har. Da er det heller ikke så rart at det kan vekke sterke reaksjoner, tenker jeg. Uten at jeg dermed mener å si at det er hensynsløst av en fastlege å gjøre det på dette viset, for jeg ser ikke noen andre måter det kunne vært gjort på.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat