Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-12, 17:03   #162
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Den er litt verre ja Dette var en dugnad jeg ikke ville synes noe om i det hele tatt. Men det er jo vannvittig stor forskjell på å dele ut et menighetsblad og å hjelpe til med en 17.mai feiring. Denne har jo ikke noe religiøst innhold (og ja, jeg har skjønt at for JV er dette likevel ikke akseptabelt på lik linje med bursdagsfeiringer).

Jeg synes det er ganske historieløst å si at 17.mai ikke har religiøst innhold. Bare ved å se i nasjonalsangen vår så ser vi jo det motsatte. Måten man behandler og hilser på flagget vil også være problematisk i forhold til mange religioner.