Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-12, 20:13   #50
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

I går kveld tok jeg på neglelakk, etter å ha renset neglene grundig med Cutex neglelakkfjerner. Og hva skjer? Selv 2-3 timer etter at jeg har lagt på (1 lag underlakk, 2 lag farge, et lag overlakk) så er lakken så myk at jeg klarer å få massevis av riper. Er det pga. neglelakkfjerneren?

Om jeg ikke er flink til å la tørke mellom hvert lag, så kan det der skje. Alternativt har du ikke vasket hendene godt nok etter negllakkfjerneren. Jeg bruker Dry-Kwik fra Sally Hansen på toppen og den er helt genial. Underlakk orker jeg ikke styre med.

Og ja, jeg elsker også Essie.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat