Sv: Den store irritasjonstråden
Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.
Jeg irriterer meg over at enkelte er så innmari treige når de skal gjennom sikkerhetskontrollen på flyplasser. Alle VET at nøkler skal ut av lommene, sko med metall i må tas av, jakker og belter skal av og jeg vet ikke hva. Hvorfor må enkelte vente med dette til det er deres tur til å gå gjennom kontrollen? Det forsinker ganske mye når det er kø og mange bruker et halvt minutt mer enn nødvendig.
Øh, så sjelden som jeg flyr så vet jeg ikke det. Og det er sikkert flere med meg.
Jeg irriterer meg heller over dem som står til venstre i rulletrappen, dem som sitter ytterst på treerraden på trikken og ikke flytter seg når de ser at jeg står og vil sitte på det ledige setet mellom. Og så irriterer meg meg enda mer når de motvillig vrir knærne ut mot midtgangen og mener jeg skal presse/åle meg forbi. Den vridningen klarer jeg ikke, så da må jeg be dem om å flytte seg helt vekk sånn at jeg kan komme forbi. Hvorfor kan de ikke bare hoppe en plass inn? 
Ja, og så irriterer jeg meg over butikkpersonale man må nøøøøøde om hjelp fordi de står og ser seg i speilet eller later som de er veldig opptatt med å henge ut varer. Og ikke minst over ekspiditrusene som kommer til for å få unna køen og henvender seg til den som står BAK MEG I KØEN! Jeg tenker veldig mye stygt om de frekkingene som står bak meg og hiver seg frem for å snike. Jeg mener - hallo? 
Videre irriterer jeg meg stort over folk som ikke bruker blinklys. Spesielt i rundkjøringer. Jeg står og venter på å kjøre inn, og så skal idioten rett til høyre.