Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-12, 22:02   #2
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Droppe sjampo?

Jeg ble inspirert av at noen fortalte om dette på FP i sommer, og har kun vasket håret med balsam siden det - kjempefornøyd! Jeg har lett fall, og det ser overhodet ikke ut uten føhning, så det må jeg gjøre. Men jeg var i ferd med å ødelegge håret mitt med alt for mye vasking, føhning og rettetang hver eneste dag.

Med kun balsam får håret en mye spensitigere kvalitet og jeg er superfornøyd. Det eneste jeg savner er å kunne bruke masse forskjellige stylingprodukter - men det blir billig på dette viset, da! Og jeg føler at jeg tar vare på håret på en mye bedre måte enn jeg gjorde tidligere.

Litt pes å finne riktig balsam ( se www.lockig.se ), men når det er gjort, går det jo av seg selv.

Jeg bruker Neutral shampo som startshampo (fjerner silikoner før man helt går over til å bruke kun balsam). Den shampoen bruker jeg også etter å ha blitt fristet til å bruke ulovlig styling i nye og ne og etter frisørbesøk. Til vanlig vasker jeg håret med Neutral balsam og Bumble & Bumble leave-in conditioner. B&B balsamen kan også has i håret som stylingprodukt.

Jeg ble veldig overrasket over at håret blir gnistrende rent kun ved balsamvask.

Sist redigert av Pebbles : 15-04-12 kl 22:11.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat