Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-12, 00:57   #11
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Filmer sett i 2012, den korte tråden

Jegerne 2: jeg var like skeptisk som jeg mener er normalt og nødvendig å være til filmer med tall bak tittelen, men ble positivt overrasket. God krim fra Norrland, med Rolf Lassgård og Peter Stormare.
Braveheart: filmen om den skotske frihetskjemperen William Wallace, spilt av Mel Gibson. Det er sikkert pinlig, men den appellerer til rettferdighetsfølelsen min og jeg liker den godt.
Town: stedet er Charlestown i Boston, et såkalt tvilsomt strøk med et omfattende kriminelt miljø. Hovedpersonen bedriver ran, og historien videre er ikke akkurat nyskapende. Om man ser bort ifra noen åpenbare mangler (som den fulle mangelen på troverdighet i hovedpersonens personlighet) syntes jeg faktisk den var god som enkel action.
The Rock: sett for ørtende gang, og kommentarer er vel overflødige.
Conan: ikke akkurat overraskende: huff!
Sanctum: action/thriller produsert av James Cameron. Merkelig og tidvis litt grotesk oppkonstruert film om en gruppe dykkere og fjellklatrere som utforsker uoppdagede grotter under jorda på Papua Ny-Guinea. Njæ.
Cinderella man: fin film om bokseren James J. Braddock, spilt av Russell Crowe.
The sum of all fears: selv om jeg faktisk har sett den før, er det en typisk slik film som man uansett føler at man har sett mange ganger før... Men Morgan Freeman er jo alltid en höydare.
Tuba Atlantic: jeg er litt for lite kreativ/intelligent/dyp for de fleste kortfilmer, inkludert denne.
Extreme measures: nei, vettuhva. Nå er det på tide å se god film snart.
Seven: denne hadde jeg ikke sett på mange år! Thriller hvor morderen er inspirert av de sju dødssyndene, med Morgan Freeman og Brad Pitt.
Adams epler: dansk film om presten Ivan som øver på å vende det andre kinnet til, nynazisten Adam, den tidligere tennisspilleren Gunnar, bensinstasjonraneren Khalid og ustabile Sara. Krever en viss form for merkverdig humor.
The door in the floor: uvanlig nok syntes jeg filmen var ok selv om jeg har lest boka og likt den godt.
Menace: hoho, det står at den er produsert i 2002. De må ha brukt minst ti år på å lage den. Huff.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat