Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-12, 09:07   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For mange skader i barnehagen?

Jeg er enig med Filifjonka at alvorlige ting av typen drukning og kvelning ikke bør forekomme. Utover dette tenker jeg at man må regne med noen skader.
Og så synes jeg også det er vårt ansvar som foreldre at vi snakker med barna som begynner å bli eldre om hvordan de skal oppføre seg og at man jobber med at de gjør som de blir bedt om. En seksåring har ikke store problemer med å stikke av fra barnehagen hvis han virkelig vil, uavhengig av de ansatte.

Jeg har nok vært heldig, for mine barn har aldri fått legetrengende skader i barnehagen. Knapt skader i det hele tatt. Tror det nærmeste vi kommer er da storebror fikk en ekstrem blåveis ved en eller annen anledning. Storebror gikk på friluftsavdeling siste året og de fisket, syklet og gikk på skøyter; det var sjelden uhell eller skader.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat