Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-07, 23:39   #103
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: En påskekrim med FP-medlemmer

"Jeg hater den sangen" roper Vimsen inne fra soverommet, "jeg hater den som pesten, så enten holder du kjeft eller så stirkker jeg igjen kjeften din med vridde rette masker på pinne 6 1/2"

Det blir stille, påfallende stille, DM og HP kryper ut av soveposene sine, de skjermer øynene for lyset og prøver å orientere seg. Det fylles opp i vinduene av trøtte morgentryner, og mestersangerer trer fram fra vedskjulet. "Sorry det var ikke meningen å vekke dere, men jeg bare måtte synge litt, og kom ikke på noen bedre sang" sier en litt duknakket Guniss. Hun har innhentet ytterligere trimpoeng i vedskjulet og ble så revet med at hun bare måtte bryte ut i sang.

Alle stirrer inn i lyset og og prøver å skjønne hva det er de står og ser på, "ååhhhh" bryter plutselig Skiltoff (nå sammen igjen) "det er jo en lysfontene"

"Ja det er det," buldrer en stemme i det fjerne og sakte men sikkert kommer en skikkelse mot dem.

"Jammen, jammen," stotrer Mandarin ivrig "det er jo"...

Sist redigert av Pamina : 30-03-07 kl 10:43.
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat