Tråd: Kan du tegne?
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-12, 10:16   #68
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du tegne?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg har måttet skrive ordet noen ganger, det hender at en liten neve grabber telefonen og trykker på et ord jeg absolutt ikke aner hva er, da er det vanskelig å starte å tegne noe altså.
Et eksempel, gza, hva er det?

Da googler man. http://en.wikipedia.org/wiki/GZA

Jeg har måttet gjøre det et par ganger selv, selv om det da bare er jeg selv som har klønet meg borti et ord jeg ikke forstod. Den første gangen var det Katniss, og siden det var før jeg hadde lest Hunger Games, sa det meg ingenting. (Jeg hadde også en sterk mistanke om at motspilleren min heller ikke ante hvem Katniss var, så sånn sett hjalp det ikke stort at jeg fant det ut, men jeg lærte i det minste noe!)