Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-12, 15:46   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan snakker vi med ungene om rettsaken

Jeg har ikke tenkt til å snakke med gutta om det med mindre de spør om ting. De kom veldig midt oppe i det den dagen det skjedde. Jeg var hjemme alene med gutta, og satt og så på TV når dette startet. Plutselig gikk det opp for meg at min beste venninne var på jobb i regjeringskvartalet. Det kvarteret det gikk før jeg fant ut at hun var ok er et av de tøffeste øyeblikkene i mitt liv. Jeg var helt fra meg en stund, og måtte sende gutta på rommet til jeg klarte å ta meg sammen. Etter det måtte vi jo snakke sammen. Venninnen min er fadder for begge gutta, og de kjenner henne. Vi snakke masse om dette i etterkant. Så med mindre de lurer på noe, så orker jeg ikke å rippe så mye opp i det. Jeg kjenner at jeg ikke takler det så bra rett og slett.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat